Alla inlägg under augusti 2009

Av Emilia - 31 augusti 2009 11:15

Ursäkta mig för detta långa uppehåll jag har haft här..

Men det har hänt så himla mycket de senaste månaderna att lusten bara försvann. Nu börjar saker och ting bli lite bättre och jag hoppas att det håller i sig.


Jag lever i en liten bubbla av stress, olustiga känslor, oro och gläjde på samma gång.

Livet just nu är ganska oförutsägbart.

Jag försöker ta dagen som den kommer och inte analysera varenda händelese.


I korta drag;

Jag har en gång för alla stängt dörren till Han som jag trodde va min stora kärlek.

Jag måste flytta ut den 1 okt och har för tillfället inte hittat en annan bostad.

Jag har jobbet kvar och det går bra.

Miss J flyttar ifrån mig snart.

Jag ska kolla på en lägenhet idag. Hoppas, hoppas!

Ja, det är väl dom stora händelserna.


Det som får mig att verkligen känna att nu känns allt så bra, är just att, jag kommer flytta (nånstans), börja mitt eget liv, ensam och försöka att verkligen bara vara för mig själv och ägna tid till vänner och familj.

Spara pengar och försöka bli "vuxen".

Jag ser fram emot den här hösten...


Detta är allt för idag, kommer med mer info om hur det gick med lägenheten senare i natt när jag kommit hem från jobbet!


Ha det gott alla underbara människor! 

Ovido - Quiz & Flashcards