Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Ett leende

Av Emilia - 12 september 2009 00:39

En mycket bra fredag.

Idag är jag nöjd och glad.


En vanlig dag på jobbet, en bra dag, kände inte en enda gång "jag orkar inte meeer".

Va lagom pigg, glad och social.

Efteråt åkte jag och Miss J för att kika på lägenheten.

Den va mysig.

- Varför inte liksom?

Men inget "VILL HA".

Ska kolla på en annan lägenhet som jag hellre vill ha på tisdag och eventuellt har jag en annan på G också, känns som att det rullar på lite iaf!


Sen åkte vi hem till mig, käka och kolla på Idol, haha, det va mycket underhållade.

Sen va hon tvungen att åka hem för att stackaren ska jobba tidigt imorgon bitti.

Telefonen har konstant ringt eller pipt.

Förlåt mig att jag inte svarat på era meddelanden!

Lovar att svara imorgon!


Fram till nu har jag haft det mysigt.


Imorgon däremot ska jag städa!

Senare på kvällningen kommer kära Miss J och Syster hit och vi ska dricka vin, sjunga singstar och bara ha en riktig tjejkväll! Ska bli så mysigt och roligt!


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Hörs imorgon mina tappra soldater




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards