Alla inlägg under oktober 2009

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack!

Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och möta min kära vän!

Jag längtar nåt så otroligt till lördag. Då blir det första natten i det nya. Och ensam blir jag inte heller, alltid lika skönt när man inte behöver tillbringa den första natten i nåt nytt ensam.


Imorgon är jag leediig!

Sista skitresan mellan Mölndal och jobbet avklarad!

Sista!

Avklarad!


Jag har inte så mycket mer i huvudet just nu än flytten..


Fy fan vad det åskar då, ska gömma mig.

Återkommer imorgon, tjingeling!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards