Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Emilia - 7 januari 2009 17:44

Då va jag tillbaka i min lägenhet igen då. Skönt.

Jag har börjat få hemlängtan väldigt lätt numera. Efter typ 1½-2 dagar så skriker det i mig, "Jag vill åkaaa heeem!". Konstigt.


Min vistelse i Hjo va rolig. Självklart blev både jag och Satulainen aspackade i måndags. Träffade en del gamla ansikten. Ganska roligt att de fortfarande kommer ihåg en trots att det kanske va 4-6 år sen man höll på att härja runt där som mest.

Alltid mysigt att träffa gumman också, det får vi göra oftare sötnos!

Tack för de här dagarna!


Ikväll kommer Miss J hit och dricker kaffe bl a.

Imorgon ska jag stiga upp runt 8-tiden, tvättid som kallar, har fan missat den två eller tre gånger nu!


Nä, nu ska jag göra mig redo för en promenix till Ica.


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards