Alla inlägg den 19 april 2009

Av Emilia - 19 april 2009 22:42

En hyllning och en stor applåd till


SÖNDAGSPARTY MED FILIP OCH FREDRIK!

LOOOOVE IT!

Av Emilia - 19 april 2009 10:46

God morgon gott folk!


Igår levde jag lördagen som att det va en söndag.

Började med att stiga upp klockan åtta på morgon, vaknade självmant med en mycket vacker man vid min sida.

Låg och myste ett tag, sen blev det te och en cigg i solen på en balkong.

En bilfärd till Mölndal, köpte frukost på vägen.

En kaffe och frukost i min soffa.

Umgås.


Satt ensam en stund, fixade iordning med min boplats sida.

Dags att ta tag i vissa saker.

Tog en dusch, kaffe med sambon.

En tripp till slottskogen.

Som vanligt när sambon är med och det ska åkas spårvagn så är det alltid nåt problem.

Vi fick vänta en halvtimma extra på korsvägen för att det va stopp nånstans.

Hon bär någon slags spårvagnsföbannelse.

Väl framme i slottskogen blev det en promenad, kika lite på sälarna och pingvinerna, sedan tyckte vi att det va dags för en kaffe på uteserveringen.

Där satt vi med tanterna och barnfamiljerna och tittade ner på ungdomarna  som  satt flockade på gräset.

Som två riktiga kärringar som vi är haha.

Efter att ha suttit där en timma eller två i solen.

Begav vi oss hemåt för att äta.

Inga pengar, inga nöjen.

Jag blev jättetrött, somnade praktiskt taget på soffan.

Sambo åkte till sin man.

Jag bestämde mig för att ta ett bad. Bubbelbad och läsa en bok.

Blev ännu tröttare, la mig i sängen för att vila lite.

Vaknade idag klockan nio och tv:n och datorn stod fortfarande på alla lampor va tända.

-Jaha..

Bara att stiga upp då.

Boka en tvättid.

Funderar på att baka en blåbärspaj.

Ha en mysig hemmadag.


Ovido - Quiz & Flashcards