Alla inlägg den 1 november 2008

Av Emilia - 1 november 2008 12:47

Idag vaknade vi tidigt, eller han vaknade och väckte mig.

Från kl 4 i natt har han varit sömnlös. Jag vaknade vid 6.30

Sen dess har v i suttit uppe och pratat och sen tog vi en tur för att handla frukost och sen åkte vi till ikea. Jag köpte mig en ny spegel!

För den som jag har ser jag ut som om jag lika gärna kunde va med i "du är vad du äter".

Nu har jag fått en spegel som jag iaf kan titta på mig själv i. En tur på ikea fick mig att gå ner typ 10 kg.


Nu har sitter jag och småsurar, tappade bort mitt busskort i torsdags så nu måste jag köpa ett nytt. Kul. 310 kr åt helvete.

Men 13.30 åker jag till stationen på en skruttig sms-biljett och möter upp Satulainen. ROLIGT!


Jaja gott folk.

Ha det gott så hörs vi senare!


Av Emilia - 1 november 2008 07:18
Ovido - Quiz & Flashcards