Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

En liten rad om 2008

Av Emilia - 3 januari 2009 15:40

Då va det 2009 då, mitt år.


2008


Kärleken

Jag hade dig in i 2008, tappade dig kort därefter, fann dig igen, kämpade på och trodde jag hade hittat kärleken, du försvann, jag trodde det va över, du kom tillbaka, allt kändes bättre, jag trodde vi hade vår vändpunkt där, allt gick i slowmotion, min hjärna också. Innan 2008 var slut blev det slut mellan oss. Tack för den tid vi hade Mr A.

Tänker på dig. "Och om du saknar mig ibland så kan du släcka alla lampor för jag finns nånstans i mörkret".


Vännerna

Jag har träffat mycket nya människor under min tid som anställd av lernia, vissa blev ytliga bekanta andra kom närmre, men visade sig sedan inte va någon vän trots allt.

Men dom viktiga har alltid funnits där, jag och Miss J bodde tillsammans länge i den lilla ettan och ingenting är förstört. Jag kommer alltid älska dig som en syster.

T flyttade hit och jag lärde känna henne mer, vilket jag är glad för!

Syster flytta hit, det är en av de bästa sakerna under 2008.

Jag har lärt känna nya ansikten på jobbet, ni är söta!

Men kort och gott, friends for life!

I love you guys, ni är mitt allt!


Jobbet

Jag började 2008 som anställd för lernia bemanning, hade större delen av min praktik på min nuvarande arbetsplats och blev sedan anställd av dom.

Så really nothing new.


Familjen

Har kommit närmre min familj under 2008, speciellt syster i Gbg.

Min andra syster har jag dock tappat lite kontakt med men hoppas återgällda detta 2009.

Hon är gravid och i år kommer det en liten krabat till världen.

Mina föräldrar är bra söta.

Jag älskar min familj!


Ja, det va några rader om 2008.

Jag hoppas på att 2009 ska ge så mycket mer, jag ska göra detta till mitt år. Bara bry mig om mig själv och dom som bryr sig om mig. Inget överflöd, lägga min energi på er som verkligen betyder nåt för mig.


 
 
sofia

sofia

4 januari 2009 00:27

Mmm...man får helt enkelt tro på att när det gamla försvinner så kommer något nytt och bättre:/ Stämmer kanske inte alltid, men man ska inte nöja sig med det näst bästa. Fin resume tycker jag....Puss och kram gott nytt år!!!

http://zoo-fia.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards