Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Trööött

Av Emilia - 15 februari 2009 08:44

God morgon gott folk!

Idag har jag minsann stigit upp med tuppen känns det som. Jag har iaf stigit upp till underbart fågelkvitter. Helt otroligt, kvitter, kvitter, kvitter, hemma hos mig, där är det trafiken man vaknar upp till.

När jag vaknade här hemma hos syrran, det kändes lite som i en saga, solen skiner in igenom fönster, fåglarna kvittrar och jag är kär.

- Underbart!


Igår var dagen oändlig, jag bara längtade efter att den skulle ta slut.

Jag tittade på Bert - Den sista oskulden.

Jag är inne i en liten Bert-period nu, jag tycker att det är mycket skojigt.

Tänk, 13 år och bara tänkte på hångel. Jag och Mr J låg i sängen och diskuterade om hur det va när man va liten, yngre än 13 iofs.

Om man va "kär" i nån då. Då frågade man bara chans, vågade man inte göra det själv så skickade man fram kompisen. Sen, när man va ihop så behövde man inte prata eller umgås med den personen utan man bara va ihop. Kanske satt man brevid varandra på bussen, men egentligen så va det inte så mycket mer. Ibland kunde man till och med vara ihop med två stycken samtidigt!

Tänk, nu, ska man umgås, lära känna varandra, pussas, kramas, ha sex och det är en obestämd tid på hur lång tid det tar innan man är tillsammans. Och det är helt oacceptabelt att va tillsammans med två stycken samtidigt! Är du det, you're going to hell!

Fast, jag skulle nog rösta på vuxenlivet, jag gillar att göra allt det där.


Snart ska jag bege mig hemåt, ska fixa lite hemma, men mest så ska jag fixa iordning mig sjäv. Ska möta Mr J på perrongen 16.15

Längtar tills dess...


Tack och hej leverpastej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards