Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Emilia - 7 mars 2009 23:00

Denna veckan har verkligen i-n-g-e-n-t-i-n-g hänt.

Det enda jag har har gjort är att;

1.Vakna, sova en extra halvtimma.

2. Gå upp, dricka en kopp te och ta en cigg.

3. Funderar på dagens lunch.

4. Glor i ca en timma.

5. Gör lunch.

6. Duschar och gör iordning mig.

7. Åker till jobbet.

8. Jobbar.

9. Kommer hem, äter nåt och går och lägger mig.

Mån - Tors.

Så när det verkligen inte händet nånting och jag inte har något särskilt att tänka på så har min hjärna

en tendens till att hitta på egna saker att störa, nojja, oroa sig över.

Vilket är något jag inte kan förhindra med logiska tankar och blir lite smått galen på mig själv.

Att man inte bara kan ha sinnesfrid och gå runt i en flumvärld (som en viss annan person jag känner *host*Hanna*host*).

Jag orkar inte ta upp sakerna jag tänker på för vissa saker är för röriga och andra alldeles för personliga.

Men jag förstår inte vart jag får allting ifrån.

Skulle min hjärna vara helt kaputt så skulle jag kunna få för att "Åh nej, jag tror kungen är sur på mig"... av nån anledning.

Vissa saker som rör sig i min hjärna när den får spel är ungefär så där dumma.

Idag är jag ledig och det hela känns bättre.

Ska umgås med min kära Miss J igen.

Har saknat henne.


Uppdaterar helgen imorgon, det enda jag säger är "kaos i min hjärna och kärleksproblem".

Ovido - Quiz & Flashcards