Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Emilia - 17 mars 2009 02:01

Ursäkta att det dröjer länge mellan inläggen, men har inget

internet som fungerar korrekt.

Dessutom så har jag egentligen inte haft någon lust att skriva.

Många känslor har rest runt inuti mig.


Har velat mellan beslut om vad jag verkligen vill och känner.

Jag delade med mig om att jag hade träffat någon.

Någon som gjorde mig glad.

Någon som visat sig inte vara riktigt den jag trodde.

Som jag nu känner inte riktigt är någonting för mig.

En trevlig date som inte blev mer än så.

Ingenting jag känner särskilt ledsen för.

Så är det helt enkelt.


Jag har tagit ett steg in i det förflutna och stängt den dörren för alltid.


Känner mig fri och laddad för att börja om på nytt.


Härligt är ordet.


Önska mig lycka till, för det lär ju behövas så att jag inte går in i mina gamla mönster igen.

Det kan lätt kännas enklare att bara göra så som man brukar.

But why?

Jag mår ju inte bra av det.


Jag har säkert sagt innan att nu ska det bli förändring och bla bla bla.

Men nu ska det faktiskt det.

Så det så.


Hörs nån dag snart.


Love you guys, ni är sötast!

Ovido - Quiz & Flashcards