Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Hur lyckas jag? Eller rättare sagt datorn..

Av Emilia - 30 november 2008 17:59

Ja, nu är jag tillbaka. Har faktiskt varit här 2 ggr tidigare.

Skrivit TVÅ hela inlägg och bett om ursäkt om att jag varit borta en längre tid, TVÅ gånger har jag gjort detta.

TREDJE nu!

Men, varenda gång när jag är klar och trycker mig vidare, hänger bajs-datorn sig och inlägget är POFF- borta!

Jag har suttit och surat och vägrat skriva en gång till.

Nyss hände det igen.

Jag tänkta skita i att skriva igen, men vafan, han ska inte vinna över mig.

Jag äger dig datorn, fattar du det?!


Så;

Har det hänt nåt sen senast?

- Näe, inget alls faktiskt. Mitt liv är relativt tråkigt och händelselöst, inget drama här inte. Och det är jag jävligt glad över.

- Jag gillar den lugna perioden jag hamnat i. Jag trivs bäst så.

- Vem saknar egentligen bakis-ångest-dagarna?

- Inte jag iaf.


Jag måste säga att vädret är piss. Jag hatar regn.

Till vilken nytta?

- Ingen.

På sommaren ja, "då behöver ju naturen det och bla bla bla"

Vilken nytta är den till nu då?

- Ingen. Ingen alls, man blir bara sur och tvär. Iaf jag.


Kärleken?

- Mmm, den är underbar den, i alla väder och kläder ;) Eller inga kläder kanke?

- Jag är K-Ä-R.

Underbart.


Vännerna?

- Ja, är inte dom underbara?

- Jo, visst är ni?

Jag tycker om er såååå mycket mina fina trogna vänner!

Det finns en liten vän som bor på tok för långt borta. Jag saknar dig mycket Maria, saknar att sitta hemma hos dig, dricka kaffe prata om livet och fjanta sig.

En stor varm bamsekram till dig i Karlstad!


Jag är väldigt glad över att min kära syster tog sitt pick och pack och flytta hit. Det är underbart det också. I love you.


Ja, dagens ord får bli, Underbar. För de är ni alla som jag älskar och tycker om!


Vi hörs snart igen, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards