Alla inlägg den 6 december 2008

Av Emilia - 6 december 2008 09:26

Fy fan, imorse vaknade jag med svullna ögon fyllda med massa gegg.

Jag avskyr när man vaknar sån, ofräsch som man redan är på morgonen med dåliga andedräkt, ful frisyr och förmodligen luktar man lite svett och så ska man ha ögonäckel också. Säger bara att det va ju tur att Mr A inte sov här hos mig inatt, då hade vaknat skräckslagen och trott att det va en mardröm han va i och försökt att desperat somna om.

Nog om det.


Igår gick klocka på jobbet i slowmotion hela dagen, vilket ledde till att jag och P flippa ur som vanligt. Det blev sång, dans, gap och skratt.

Herregud, vi är som två miffon när vi kommer igång.

Men det är kul, vafan, orka va normal på jobbet.

Sen kom Miss J och hämta mig så åkte vi tillsammans hem till henne och drack lite kaffe, sen vidare till stan, shoppa lite.

Sen åkte vi hem till mig och käka och tjöta lite skit.

Sen somna jag i min bok, Mr A ringde, men jag tror att jag svara i sömnen så jag är inte så säker på vad han eller jag har sagt. Haha. Inget vettigt antagligen.


Idag.

Jag ska va inne i stan runt 11-snåret, möta upp Miss J och käka frukost, gå till systemet och kolla i lite andra affärer.

Julklappar måste inhandlas.

Ikväll.

Då ska jag dricka öl, det va evigheter sen, har bara druckit vin det senaste.

Det blir lite folk, spel och andra trevligheter.


Men nu ska jag gå och duscha bort mitt morgonsnusk.


Ha det bäst alla sötnosar!

Ovido - Quiz & Flashcards