Alla inlägg den 12 december 2008

Av Emilia - 12 december 2008 19:40

Fredag kväll.

Idag har jag varit en riktigt duktig flicka, mycket stolt över mig själv!

Jag har tvättat, städat garderoben, slängt massa onödig skit (fast det va iofs igår), städat riktigt ordentligt överallt, diskat, you name it, jag har gjort allt!

Då känner man sig riktigt stolt över sig själv, varenda gång man gör det är det samma sak, stolt, men vafan, det är ju sånt som måste göras varje vecka, eller ja, iaf att dammsuga och sånt där, men man känner sig lika stolt varenda gång för det.


Som jag innerst inne misstänkte så va det ingen fara med min man, han är välbehållen och mår bra. Då mår jag bra.

Han hade bara somnat väldigt tidigt igår. Men det är ju klart att jag blir orolig. Han är ju trots allt mitt hjärtas prins.


Miss J va här på besök idag också, mycket trevligt! Kul att få träffa henne dagligen igen.


Snart dags att hopa in i duschen så att man är fräsch när Mr A ska komma hit. Längtar.


Tack och hej, hörs senare eller imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards