Alla inlägg den 22 december 2008

Av Emilia - 22 december 2008 13:02

Sömnlös natt i Mölndal.

Inatt fick jag inte en blund.

Jag har suttit uppe hela natten då min hjärna har gått i högvarv.

En uppenbarelse.

En sten från mitt hjärta föll tillsammans med en tår.

Today is the day.

Jag har varit blind och döv. Endast lyssnat till spökena i min hjärna.

Vad är det egentligen som krävs för att man ska inse?

Ett snedsteg?

Ett slag i huvudet?

Ett hav av blandade känslor och tankar.

Men nu vet jag.


Av Emilia - 22 december 2008 05:49

JAG ÄR STANS STÖRSTA PUCKO!

JAG HAR VARIT DET JÄVLIGT LÄNGE OCKSÅ, SHIT.

Av Emilia - 22 december 2008 02:08

Nu har jag fått en uppenbarelse.

This is it.

I'm really sorry but it's all for the best.

Imorgon blir dagen D för oss.

My heart is in two diffrent places.

I'm sorry.

Ovido - Quiz & Flashcards