Alla inlägg den 25 december 2008

Av Emilia - 25 december 2008 11:33

Då va det över.. dagen som alla stressat för.

Julafton igår,

vi vaknade sent här hemma, 11.30

Kl 15 skulle vi åka till Heidi och Urban för att fira jul tillsammans med hans föräldrar också.

I Tisdags satt vi, Jag, Hanna, mamma och pappa och drack vin och pratade fram till halv två på natten. Finska. Det va riktigt mysigt.

Detta fick följden att vi vaknade så sent igår.

Men det va en mysig julafton, annorlunda från de andra åren, men helt klart mysigt!

Blev inte så många presenter, det spelar ingen roll. Det som är huvudpunkten i äldre dagar är ju att få träffa och umgås med alla.


Mina föräldrar har inte vetat att jag röker, men igår.. Nu vet dom.

Det va inga bomber och granater där inte, som jag trodde att det skulle bli.

Det känns jävligt skönt.


Idag så ska jag, Hanna och Heidi (ev. Matilda) åka till lager 157.

Shoppa! Wihoo!


Så nu måste jag klä på mig och sminka mig.


God Jul.



Ovido - Quiz & Flashcards