Alla inlägg den 16 december 2008

Av Emilia - 16 december 2008 21:53

Jaha då va man ledig då.

Känns det skönt?

- Nja, både ja och nej.

- Som jag sa tidigare, jag kommer antagligen bli heeelt gaalen av att gå hemma i en månad på VINTERN!

Är redan uttråkad faktiskt. Rastlös. Alla andra jobbar ju. Nästan alla iaf.


Jag är bitter på vädret och det är jag varenda år.

Gillar det inte.

"Flytta utomlands då"

- JAA! Jag skaa, när jag blir rik. Aldrig med andra ord. Kommer få stå ut med 6 eller mer månaders bitterhet. Och det gäller er också.


JAG VILL ATT MIN MAN SKA VARA HÄR NU!

Han kan inte. Hans mamma är här på besök från London.


Jaja, ska sura lite nu. Ringa min kära syster kanske. 

Av Emilia - 16 december 2008 08:53

Jahapp.. Då är man snart långledig då.

Skönt, men jag känner på mig att jag kommer bli jävligt rastlös efter nyår där. Vafan ska man sysselsätta sig med ända fram till den 12:e januari?

Jag gillar inte sitta hemma och inte göra nånting, en annan sak på sommaren, då är det ju skönt väder (förhoppningsvis).

Men nu?

Det är ju inte direkt så att man kommer ha så jävla mycket pengar att röra sig med heller.

Segt är vad det kommer att bli, tror jag.


Nu ska jag snart traska iväg till spårvagnen.


Hörs senare gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards