Alla inlägg den 17 december 2008

Av Emilia - 17 december 2008 17:10

Måste säga att jag gillar den här låten som fan, det är så man känner den sexuella spänningen.

"I wanna make love in this club..." ;)

Många gånger som jag vill bli på lite bättre humör eller få en bra känsla brukar jag lyssna på den.

Han är ganska smörig killen, but I like him..

Keep it smoth..


http://www.youtube.com/watch?v=ZqqY07OZWps

Av Emilia - 17 december 2008 15:10

Fan vad svårt det är med julklappar.

Har köpt 1½.

Jag har självklart kvar de svåraste.

Ingen aning vad jag ska köpa, har ingen lust till det heller egentligen.

Hade varit skönt att ha det gjort.

Får se om det bli några köpta idag, lite senare med syrran.

Ska möta upp henne i stan senare.


Idag har jag haft besök av Miss J, kaffe, tjöt och laga mat tillsammans.

Mysigt att ha lunch-sällskap.


Sitter nu ensam. Trött och seg. Men ska iväg sen som sagt.


Imorgon blir nog en händelselös dag.

Tvätta kl 8 på morgonen. På kvällen får jag nog träffa sötnosen.

Hoppas, hoppas, hoppas.


Jaja, catch you later.

Av Emilia - 17 december 2008 00:24

Riktigt tråkigt

Absolut ingenting att göra

Sitta och glo

Tristess

Leta löss?

Ödsligt

Sömnlös


Några ord som kan infångas av ordet "rastlös" i min mening.


Synd att det inte fanns ett "C" i rastlös, för cigg hade varit ett nyckelord.





Ovido - Quiz & Flashcards