Alla inlägg den 8 december 2008

Av Emilia - 8 december 2008 10:40

Ja mina vänner, då va det måndag igen då.

Kvällskift.

Skönt faktiskt.

När jag jobbar dag blir jag så nere. Det är mörkt när jag går till jobbet, mörkt när jag går hem. Hinner aldrig se ljuset.

När jag jobbar kväll, ser jag ljuset när jag går till jobbet iaf, och när jag går hem.. ja, då är det natt och då ska det va mörkt.

Jag hoppas på att Mr A:s bil är färdiglagad så att vi kan leka innan jobbet den här veckan och att jag slipper åka hem med bussen på natten.


Lördagen va bra, lagom lugn och ingen utgång.

Jag och Mr A sov hela dagen igår, fram till 16.30 ungefär.

Härligt att vakna upp brevid honom, känna hans armar omkring mig.


Snart är det julledighet!

Den 17 dec - 12 jan.

Helt underbárt!

Ska åka hem till mamma och pappa över jul och mellandagarna.

Den 29:e har jag klipptid så innan dess måste jag va tillbaka. 

Får se hur det ser ut.


Jaja, nu måste jag skutta in i duschen.


Ha en bra dag!

Puss å Kram

Ovido - Quiz & Flashcards