Alla inlägg den 4 september 2008

Av Emilia - 4 september 2008 21:16

De två senaste dagarna har jag varit helt slut och sovit direkt efter jobbet och vaknat för att äta sen somnat igen..

Därav att jag inte skrivit nåt. Kännt mig helt förstörd i hela kroppen.

Det blev väl så efter att jag under typ 2 veckor endast sovit 3 timmar per natt. Kroppen måste återhämta sig.


Idag tog jag mig in till stan efter jobbet för att möta upp T för att åka vidare till ikea, men vi tyckte att det lite väl jobbigt så vi sket i det.

Käkade grillade paninis istället och tjöta skit.

Försökte planera morgondagen.

Fest med henne och hennes kille och så, ska bli nice. Omväxling!

Tack för idag!


Idol har ju börjat nu också, enbart kul att bara titta på auditions, haha. Ibland kan man skratta riktigt gott.

Men den sista killen som gick vidare, borde skippa idol och satsa på eget direkt, han va grym! Man vill inte minnas honom som nån gammal idol-deltagare.. han va mycket bättre än så!


Huh.. sista dagen för denna veckan imorgon då.. skönt.

Hoppas det går fort.


Nä, nu ska jag lägga mig.

Eller först ska jag duscha.


Good Night...

Ovido - Quiz & Flashcards