Alla inlägg den 6 september 2008

Av Emilia - 6 september 2008 19:06

Igår va det en lugn kväll, vi satt och drack alkohol, spela ölspelet, lyssna på musik och kunde inte direkt samsas om vart man skulle ta vägen sen.

Det blev ingen utgång, det blev burger king istället haha.

Lika bra det kanske, då spara man lite pengar :)

Sen drog jag hem, va hemma runt ett. Ovanligt.


Idag har jag mest legat i sängen, sen åkte jag och J och köpte pizza på våran favvo-pizzeria. Kom hem, käkade och kollade på Segemyhr, haha. Fredrik är så jävla rolig!


Nu sitter jag och väntar på att Mr A ska komma och hämta mig.

Vi ska åka hem till honom och chilla. Nice.

Vi kanske skulle åka och kolla på den lilla kissemissen också, får se hur det blir med den saken.


Så ha en underbar kväll gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards