Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emilia - 8 september 2008 16:46

Då vart det måndag igen då.. boooring. Ännu en hel vecka fylld av ingenting och same faces. Gah. Same shit everyday, nothing new.

Men det enda som keeps me going är att jag fått börja jobba på ett annat ställe, där jag iaf kan pusha mig själv att göra bättre ifrån mig varenda dag.

Stress.

Nånting som inte skulle förvåna mig alls är att snart är det dags att gå tillbaka till det gamla skitstället, och allt skulle bli katastrof i mitt huvud igen. Men får försöka att tänka positivt. Vilket inte är lätt in my troubled mind.


På jobbet kryllar det av de äckligaste jag vet, GETINGAR!

Ilskna är dom också. Överallt är dom. Jag är livrädd och skakar.

- Fy fan. Säger jag bara.

Mår bara illa av tanken på deras äckliga glansiga kropp och knallgula ben och spröt. ÄCKEL!

Hade jag vetat att de va som flugor, att de bara gick att vifta bort och ingenting mer med det, okej.

Men nej, då ska dom ha en jävla tagg på röven som dom ska göra oss illa med. Elaka små insekter sända från helvetet skulle jag tro.

Eller inte kanske, getingar/bin, same shit - enligt mig. De gör ju honung, som vi mår bättre av när vi är förkylda och så.

Men jag tror minsann inte att de egentligen vill dela med sig av det, titta bara i alla tecknade filmer.. Där, flyger dom efter i stora stim och vill ha sin honung och sticker som fan! Aha! Kolla... Jag har rätt som vanligt :P


Idag messade jag med T och hon fråga om vi inte skulle partaja på lördag, det låter ju nice! Nånting jag faktiskt kan känna redan idag att det hade varit väldigt kul faktiskt, fredagen blev ju som sagt inte riktigt vad vi tänkt oss. Så då provar vi igen då =)

Kanske man kan få ihop lite fler folk, fråga min käre man och hans vänner kanske?

Ja vi får väl se hur det ser ut då, det är ju som sagt bara måndag idag.


Puss och hej, hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards