Alla inlägg den 19 september 2008

Av Emilia - 19 september 2008 11:50

Hihi, idag är det fredag och jag är leeeeediiiiig! Betalt! :D


Sitter här med en kaffe och väntar på att klockan ska blir tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå till spårvagnen.

Jag ska till centralstationen och hämta ut min biljett, köpa en tidning och sen ta x2000 till Skövde. Där kommer syster, mammi och pappi och hämtar mig!! Ska bli jätteskönt att träffa dom igen!

Det va ca 2 månader sen jag träffa H och mamma och pappa har jag inte träffat sen maj kanske. Eller jo, på min födelsedag. Men inte hemma i deras hus. Min andra syster H henne såg jag också senast på min födelsedag.

Vafan skitsamma, det va länge sen och nu är det dags igen och det känns KANON!


Åker hem redan imorgon igen, bl a för att, det blev tyvärr ingen träff med Mr A igår (det blev sent och vi va dödströtta), så självklart vill jag va med honom, sen tycker jag att det är jobbigt att ha varit borta hela helgen och så kommer man hem på söndagen och hinner typ sätta sig och sen är det jobb igen.


Oj, klockan tickar måste gå!


Ha det bästa alla mina fina vänner!

Hörs imorgon!


Ovido - Quiz & Flashcards