Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emilia - 16 september 2008 22:43

En helt vanlig dag på jobbet, eminem, sång och kämpa på.

Ja helt så. Nothing more, nothing less.


En del tråkiga nyheter. Får se hur allt blir på jobbfronten, men det lutar åt att jag kommer att få söka ett helt nytt jobb.

Maybe it's all for the best?


Annars mår jag bra om man bortser från mensvärk. Men det kan ju alltid en liten tablett hjälpa.

Vissa påfrestningar har ju försvunnit som jag innan egentligen kanske inte såg som en påfrestning, men nu när den är borta så känns det skönt.

Min hjärna blir inte proppad med massa skit som mals om och om igen.

Finns plats för annat nu. Thank god.


Idag har jag och J varit och handlat. Nu har vi tvättat ska strax iväg och hämta det sista, sen är det bedtime.


Så good night gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards