Alla inlägg den 27 september 2008

Av Emilia - 27 september 2008 14:53

Nu har jag varit duktig och diskat. Måste hålla mig igång lite. J är ute på fika, sen ska vi promenera och sen är det middag och sen blir det till att göra sig i ordning inför kvällen.


Idag har jag varit och shoppat lite..

Handlat en tvålpump och badrumsmatta i grönt. Mycket fint. Tänkte att jag skulle inreda badrummet i en av mina favoritfärger; grönt.

Sen handlade jag en present till T, hoppas den blir bra, men det tror jag. Jag hade tyckt det iaf =)

Sen har jag också köpt en ny jacka, behövde en som va lite längre. Den va fin, svart och kavaj-aktiv.

Och så köpte jag en svart skjortklänning, som jag tänkt att jag skulle ha ikväll.


Nu ska jag plocka iordning lite här och sortera lite tvätt till tonerna av 50 cent, me liiike!


Yesbox folks, see ya later!


Ovido - Quiz & Flashcards