Alla inlägg den 10 september 2008

Av Emilia - 10 september 2008 21:33

Kalla mornar, kalla dagar, kalla kvällar fyllda med regn och gråa moln.

Sverige har fått höst... redan.

Det är bara början på september och redan svinkallt och regnigt som fan.

Förvånad?

- Nej, inte det minsta.

Trist?

- Som fan.

 Det som är positivt är att man kan klä sig höstfint och se sådär mysig ut med stövlar och tjocka halsdukar och allmänt påpälsad.

Stövlar is the shit. Man kan ha dom och va snygg i det mesta.


Igår började top model igen, det är ett roligt och underhållande program. Sen börja också Vem kan slå Filip och Fredrik?

Jag gillar dom, det är två riktigt sköna snubbar!

En hyllning till dom!

Det va väl gårdagen.. lite shopping på backaplan med J också. Mysigt.

Vi är farliga för varandra med kontokort och affären, spelar ingen roll vilken affär, mataffär, som klädaffär, som skoaffär, som apoteket, you name it!

Spenderar gör vi iaf.


Idag har det varit helt okej på jobbet faktiskt, lite stressigt mot slutet, men är det inte meningen att man ska svettas? ;)

Sen åkte jag direkt in till stan för att möta T för en fika. Fika/mat blev det. Sedan kika vi lite i affärer.

Jag kom endast hem med en mascara och en tidning. Good!


Mer än så har det väl inte varit..

Så nu har jag bara legat i soffan och kollat på idol bland annat.

De va i min gamla hemstad Karlstad.

Nu ska jag ta en dusch. Sen lägga mig och sova. Trött.



Ovido - Quiz & Flashcards