Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Ett lass med ost

Av Emilia - 18 september 2008 17:44

Sorry.. hoppar över dagar hit och dit med att skriva, men jag har saker för mig sen blir jag aastrött och somnar.


Igår jobbade jag som vanligt, va som en trött spagetti.

Efter jobbet fortsatte den trötta spagettin direkt in till stan för att möta upp T.

Vi satte oss mitt i nordstan och fikade, tittade på allt folk som gick förbi, mycket underhållande! Sen va det ett jävla projekt att hitta toalettrna inne i nordtan, vi följe skyltar, men nej, ingen toalett!

Jag kissade nästan på mig ju för fan!

Sen hitta vi en karta och då va ju självklart toaletterna på översta planet. (dom vi hitta iaf) Och snabbaste vägen upp va rulltrappa, och alla ni som känner mig vet ju vad jag tycker om det?!

Men jag tog steget!


J ringde och va totalt uttråkad. Så vi bestämde att när jag och T va färdiga i stan så skulle jag åka och möta upp J på backaplan.

En sväng på cubus, sen drog vi vidare till Ica Maxi, där finns det ju allt möjligt att kika på, och klockan va ju efter stängningsdags för stan och andra shoppingställen.

Där inne hitta jag en film, true romance, till min tarantino samling!

Sen gick vi loss på ostar, haha, det va det vi handla mest utav.. ;)


Efter det åkte vi hem, käka (inte ost), kollade på top model, sen så va jag så trött att jag va tvungen att gå och lägga mig.

Det enda jag orkade med va att ringa till Mr A.  För idag så har J åkt iväg och ska vara borta över natten så jag ville bjuda hem honom på mys garanterat utan att bli störda ;)

Svaret blev ja, men han ska först jobba till 21.

Så jag hinner ju vila lite och sånt innan, gött det.


Imorgon däremot, då åker jag hem till mor och far i Tidaholm, mina älskade systrar ska också vara där! ska bli såå kul!

MYSIGT!

Få umgås hela familjen igen.

Love you!


Hörs senare, puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards