Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Emilia - 5 oktober 2008 20:44

Sitter i nya lägenheten, öppande lådor, kartonger och papper överallt.

Jag har iaf fått ihop alla möbler och fått dom på plats.

Eller ja.. jag har väl inte fått ihop dom alldeles själv... haha.

J och jag satte ihop nya tv-bordet och tv-bänken. Mr A satte ihop soffan.. alldeles själv.. naw, sötnosen. Jag lyfte nog lite, och gav honom en skruv eller två.

J och jag bar upp allt alldeles ensamma, hyrde ett släp, lånade en bil med dragkrok, åkte till Tidaholm, lastade vagnen tillsammans med pappa.

Vi är bra duktiga vi!


Halv ett eller om det va två så va vi klara. Sen fick jag tillbringa första natten i nya hemmet med Mr A. En tandborste blev lämnad. Glad.


Nu sitter jag med syster och myser i soffan!


Hörs imorgon.


Jag är lycklig

Ovido - Quiz & Flashcards