Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Emilia - 14 oktober 2008 13:21

Snart dags att bege sig till jobbet igen då.. idag får jag ingen skjuts dit. Får ta buss och spårvagn, blä, en timmas resa. Men jag kan ju inte förvänta mig att han vill komma hämta mig och lämna mig, ser hellre då att han bara lämnar mig =)


Det blev ingen motion idag, orkade inte. Tog ett långt bad och läste en bok istället. Mycket skönt och avslappnande. Snart har jag läst ut Jenna Jameson. Känns lite tråkigt, för den är bra. Då ska man börja på en ny bok, vet inte riktigt vad jag ska läsa. Är ju inte direkt en bok-människa, läser helst memoarer eller liknande, lättsamma böcker. Så t ex deckare och tjocka romaner är ingenting för mig. Nån som har några bra tips?


Suck, jaja, nu får jag väl ta mig i kragen och fixa det sista och sen pallra mig iväg. Måste köpa cigg.


Ha en underbar dag!

Av Emilia - 14 oktober 2008 00:57

Jaha, då har man avslutat måndagen då. Känns skönt.

Det är helt okej att jobba kväll, bara att passen känns så himla långa och rasterna korta. Jag har iaf haft det roligt på jobbet. Gillar det nya gänget.


Mr A är världen sötast <3 Han körde mig ända hem även fast han inte ens bor åt detta hållet.

Jag är så glad att allt löst sig och att vi har det bra!


Nu ligger sötaste syster och sover, försöker att göra så lite ljud ifrån mig som möjligt. Hennes första dag på jobbet gick iaf bra. Skönt att höra <3

Love you sis.


Nu blir det nog till att borsta tänderna och lägga mig skulle jag tro.

Orkar inte sitta uppe och inte göra nåt.


Sussa sött mina änglar

Ovido - Quiz & Flashcards