Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Emilia - 11 oktober 2008 10:31

Uppe med tuppen idag. Vi vaknade fan kl åtta. Inte riktigt vad jag trodde.

Jag är ju van vid att sova typ 5 timmar så det va väl därför. Vi somnade kanske runt två-tiden igår. Kände mig utvilad när jag vaknade.

Känns så skönt att vakna upp brevid min baby.

Igår va det bara massa mys. Me like.

Nu ligger han och sover lite, jag gav honom en helkroppsmassage, sen somna han gott om igen =)

Jag vill inte väcka honom, lika bra att han sover en stund.

Funderar på om jag ska tralla ner till affären och handla lite smågrejer så att jag kan börja förbereda maten och en kopp kaffe lagom till att han vaknar.

Hm, men jag vet inte om jag orkar.


Jag har tappat allt mitt alkohol- och festsug. Känner att jag inte ens skulle tycka att det skulle va gott och ta en öl. Blä.

Så det blir nog inget festande för mig på ett bra tag. Det känns jävligt skönt att vakna upp på morgonen och vara fräsch och pigg.

Känna att det verkligen är helg och njuta av den och vila upp sig.

Det enda jag önskar är att jag skulle vara lite rikare så att jag kunde fixa lite med lägenheten istället.

Det finns ju en del att göra, så det blir nog nåt sånt ikväll eller bara sitta och mysa i soffan :)


Aja nu ska jag lägga mig brevid sötnosen i sängen och kolla lite på tv.


Hörs senare, puss 

Ovido - Quiz & Flashcards