Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Emilia - 12 oktober 2008 23:40

Jaha.. fan. Tråkigt att sitta uppe och inte veta vad man ska göra. Måste ju hålla mig vaken en stund till med tanke på att jag ska börja jobba kväll imorgon.

Det finns ju ingenting att kolla på på tv:n heller. Orkar inte engagera mig i nån film. Finns inget kul att göra på nätet.

Hm, vad kan man göra då?

Ingenting. Skittrist, vill lägga mig och sova.


Syrran är här nu också, hon ska upp tidigt för att jobba första dagen på sitt jobb så man får vara tyst.

Hoppas det går bra för henne! Det ska det nog göra. Hon är duktig hon.


Suck.

Äsch, skitsamma, jag tror jag går och lägger mig iaf.

Går nog upp vid 11 eller nåt imorgon.


Natti natti

Av Emilia - 12 oktober 2008 14:09

Det fattas tavlor och annat smått och gott för att det ska vara lite mer hemtrevligt och lite mer jag.

Det kommer komma upp när nästa lön han smygit sig in på mitt konto.

Men annars trivs jag mycket bra måste jag säga.

Sängen den är stor och rymlig. Finns gott om plats för mig och mina vänner, haha.

Vad sägs om pyjamasparty?!

Av Emilia - 12 oktober 2008 14:06

Nu har jag fixat lite bilder på min lägenhet!

Har på "vardagsrummet", "sovrummet" och toaletten, köket och hallen är inte riktigt redo för att fastna på bild.


En liten insyn i min vardag numera;

Av Emilia - 12 oktober 2008 08:22

Vafan alltså, jag tog ett bad igår kväll och låg och löste lite korsord, efter det blev jag jättetrött. La mig i sängen, löste lite mer korsord, tänkte att jag ställer kl på 23. För att sen gå upp igen, måste lära mig att va uppe lite längre nu med tanke på att jag ska börja jobba kväll nästa vecka.

Men näe, jag somna. Vaknade nu. Allting va fortfarande på i lägenheten, tv:n, allt. Satan i gatan.

Meningsfullt.

Så nu sitter jag här pigg. Vad ska man hitta på? Det finns ju ingen som är vaken nu.

Kanske ska ta ett bad, bli trött igen och lägga mig i sängen och somna om.

Imorgon ska jag ju orka jobba mellan 15.24-00.12 Kommer va hemma vid halv två eller nåt.

Yepp, yepp, så får det bli.


Tack och hej leverpastej

Ovido - Quiz & Flashcards