Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Emilia - 31 oktober 2008 18:18

Har flyttat datorn till sängen..

Ligger här och väntar på att min kära man ska komma och pussas med mig.

Det blir nog att glo på film ikväll, men jag tror jag hellre bara sitter och tittar på honom. Om jag fick så skulle jag kunna sitta och bara titta på honom i evigheter, han är den finaste.


Igår blev det vin och dumheter ihop med J.


Imorgon kommer jag att få finbesök från Hjo. Jag har inte träffat min kära vän på evigheter så det ska bli väldigt roligt!

Får se vad som händer då, kanske blir det partaj. Kanske inte, så se vad finneligan är sugna på.

Jag är finne, hon är finne, tillsammans är vi jävligt fräsiga finneligan.


Visste du att...

Ett finare ord för "fis" kallas flatulens.


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards