Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emilia - 13 oktober 2008 10:53

Givetvis är jag den mest lättväckta personen i hela världen känns det som.. Syster gick upp vid 5.30-tiden och jag vaknade till direkt, bara hon gjorde iordning sin frukost. Sen lyckades jag somna om. Men vaknade när hon låste dörren.  Sen fick jag ett sms vid 8-tiden, vaknade och steg upp.

Nu har jag gått upp kl 8 hela helgen och idag. Inte bra när jag ska jobba kväll. Störande.

Kl 13 ska Mr A komma hit och käka lite lunch och dricka lite kaffe, sen ska vi bege oss iväg till jobbet tillsammans. Underbart att han jobbar på fabriken alldeles intill.

Ja, vad ska jag göra tills dess?

Göra mig iordning till jobbet? - Ja, men det tar en timma.

Laga mat? - Ja, men det tar 20 min.

Sen då?

Förresten så tar det nog inte ens en timma att fixa sig till jobbet.

Bahh.

Segt.


Imorgon har jag iaf bestämt att jag ska upp relativt tidigt och ut och utforska mitt neighbourhood med lite motion. Ut och powerwalka.

Sounds good doesn't it?


Well, well..

Byyyyee

Ovido - Quiz & Flashcards