Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emilia - 23 oktober 2008 21:54

Gör mig lycklig any day, anytime..

http://www.youtube.com/watch?v=jiot1P3-Hng
Av Emilia - 23 oktober 2008 18:31

könshårs-frågan..

Jag tog upp detta med honom. Han sa nåt om att det va nåt i människan biologiska nånting som tyckte att det inte behövde växa mer hår än så för att skydda sig mot kyla och sånt. Och så undra han varför jag just tänkte på könshåret och inte andra ställen som; ögonbrynen och all annan kroppbehåring (utan huvudet då)?

Jo mina små vänner, ni ska inte tro att jag bara satt där hemma i min soffa med tända ljus och ett glas vin och filosoferade om just könshåret.

Jag måste skylla det hela på tv-serien co/Segemyhr (förövrigt den bästa serien). Efter det har det fortfarande snurrat runt långt bak i huvudet och ibland ploppar det fram. Va inte rädda om det händer er också..


Puss puss


p.s  IMORGON ÄR DET LÖÖÖNING!

Ovido - Quiz & Flashcards