Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Emilia - 16 oktober 2008 00:52

Fan, jag har verkligen inget att berätta, inget gjort, inga speciella tankar eller nånting. Man är verkligen som en slags zombie eller nåt när man jobbar kväll.

- Man kommer hem mellan 00.30-01.00

- Käkar nåt för att man är hungrig som ett svin.

- Sitter en stund vid datorn.

- Lägger sig och sover.

- Går upp vid kanske 10-11-tiden.

- Käkar frukost.

- Gör ingenting en stund.

- Duchar, gör iordning sig.

- Lagar käk.

- Äter.

- Går till jobbet.

Visst, man kan väl göra saker om man verkliiigen vill och har energi till det.

Men vem har det? - Inte jag iaf.

Jag tog mig ju vatten över huvudet då jag sa att jag skulle ut och motinera.

Mmm, yeah right, orkar inte. Ingen motivation.


Har iaf ansökt om ledigt på fredag. När det går som det går för volvo så finns det inte så värst mycket att göra på jobbet under de produktionsfria dagarna. Städa. Det kan jag ju lika gärna vara hemma och göra.

Det är mina pengar. Det är inte direkt så att de behöver mig där borta :P


Näh. Nu ska jag sova.


Good Night.

Ovido - Quiz & Flashcards