Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Tillbaka till storstaden idag

Av Emilia - 27 december 2008 12:14

Natten var fylld med många konstiga drömmar..

Jag drömde att jag va i en gammal skola, hittade först en massa blod och en mordscen, sen hitta jag liket, en ung tjej på en toalett.

Sen drömde jag att mördaren hittade mig och låste in mig i ett tomt kalt, mörkt klassrum.

Sen blev det en ny dröm, satt på en buss med äldsta systern, och ett obehagligt äckel sa massa konstiga saker.

Sen vaknade jag.

Läskigt med drömmar, dom är alltid så verkliga, när man vaknar tror man att nästan alltid att det är verklighet.


Kände mig ledsen när jag vaknade. Kunde inte sluta tänka på allt som hänt.

Bestämde mig för att gå ut och ta en långpromenad med musik.

Det va väldigt skönt. Behövligt.

Allt känns mycket bättre när man går ut och rensar tankarna än att man sitter inlåst i ett rum och tankarna bara gnager.


Jag har fått en GIGANTISK finne på kinden, kanske jag sagt innan?

Jag blir galen på den, det går inte att göra nåt åt den heller.

Och ikväll ska jag gå ut. Kul att ha den där då, ser fan ut som jag har två huvuden ju för fan.

Måste försöka döda den med sprit. Men som alla vet.. finnar brukar tåla mycket sprit...

Roliga jag va vah?


Ja, ikväll blir det utgång med Miss J och gänget.

Ser fram emot att träffa henne igen, saknat henne under de senaste dagarna faktiskt.

Love ya girl <3


Nä, nu ska jag utplåna finnen, duscha, noppa ögonbrynen (trååkigt), ja allt det där som krävs för att man ska kunna va snyggast i stan ikväll ;)


Puss å kram vi ses på stan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards