Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Eftermiddags sysselsättning

Av Emilia - 27 december 2008 15:11

Syrran duschar, jag har inget bättre för mig.

Har redan uppdaterat er.

Så, nu har jag ursäktat mig tillräckligt för att göra en sån här fånig lista :P


Namn:  Emilia       

Vad drack du senast? Mjölk

Vad gjorde du igår kväll? Kolla på film

Hur många hamstrar har du haft? 1

Kan du gå ner i spagat? Nej

Vad ska du göra ikväll? Dricka alkohol med mina vänner

Vad ska du göra imorgon? Ligga bakfull

Vad är ditt senaste inköp? Cigg

Senast film? Änglagård

Vad har du i ditt fönster? Två blommor och en lampa

Tycker du om att cykla? Ja, helt okej

Vem sov du senast hos? Mamma och pappa

Vem sov senast hos dig? Jag bland annat

Vem kysste du senast? Vem kysste jag inte senast? ;)

Vad ska du göra nu? Packa färdigt det sista

Vad ska du göra sen? Åka tåg 

Vem träffade du sist? Familjen

Vem skulle du vilja träffa nu? Många, och många av dom ska jag träffa ikväll

Sjunger du i duschen? Njä

Vem ringde du senast? Miss J

Vem ringde dig senast? Tony

Hur länge sov du inatt? Minst 8 timmar iaf.

När ska du gå och lägga dig ikväll? Sent

Vad gjorde du för tre timmar sen? Duschade

Vad skulle du vilja göra nu? Ha kommit fram till Gbg

Vänner du kan prata med om allt? Har några stycken

Person som du kan lita på till 100%? Syster och Miss J

Har du badat i år? Japp

Tidsfördriv? Olika, sånt här ibland, annars brukar jag ta en cigg eller fem

Vad heter du på msn just nu? - Emmi

Vem pratade du med i telefon senast men framför allt, om vad? Med Miss J om ikväll. 

Kär i någon nu? Både ja och nej

Varför? För saker och ting är som dom är

Känner du någon som heter likadant som dig? Nej

Favoritsläkting? Min kusin Jonas

Morgontrött? Ibland

När är du född? 5 sug

Vart bor du? Göteborg

Vart vill du bo? Utomlands

Nuvarande hårfärg? Blond

Riktiga hårfärg? Brunett

Ögonfärg? Blågröna

Vad läser du för bok? "Tackar som frågar"

Humör just nu? Helt okej.

Vad har du för parfym idag? Bruno Banini - Pure woman

Vill du ha barn? Ja i framtiden

Vad ska dem heta? Får vi se då

Hur stort är ditt rum? Jag har en lägenhet

Har du tv/dator i ditt rum?  Förmodligen, ja

Hur många converse allstarskor äger du? Inget par

Brukar du vara osminkad i skolan? Går inte i skolan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards