Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Fredag med kärlek

Av Emilia - 10 oktober 2008 18:25

Då va det fredag igen då, denna veckan har gått fort.

Första veckan ihop med ett nytt gäng på dagen, verkar vara jättebra faktiskt, trivs bättre än förut.

Nästa vecka blir det att jobba kväll, undra hur det går?

Jobbade ju kväll för typ 1 år sen senast, då jag också träffade min finaste Mr A.

Tänk, för ett år sen vid det den här tiden jobbade jag och va nervös som fan, Mr A skulle med mig hem efter jobbet och se på film.

Nu ett år senare sitter jag i min soffa nyduschad, i en egen lägenhet och väntar på att tillbringa en kväll med mycket mys med min käre man.

Fylld med mycket kärlek som jag bara vill ge honom. Visa hur mycket jag tycker om honom och hur glad jag är att jag har honom.

You're the one hunny.


Syrran har fått jobb här i Götet också! Roligt att få ha ännu en av mina älskade här i närheten.

Hon ska komma och va hos i veckan och eventuellt lite till tills hon fått tag i ett boende. Det är synd att det blev just den veckan då jag jobbar kväll och inte kan va med och hjälpa henne och följa med henne.

Hade velat vara där för henne.

Men jobba kväll = inget liv.

Hanna, jag älskar dig min kära syster! Du betyder oerhört mycket för mig, det vet du. <3


Nu ska jag göra mig fin för min baby.


Ha en underbar kväll allesammans för det ska jag ha.. hoppas jag! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards