Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Godmorgon

Av Emilia - 29 oktober 2008 09:41

Ursäkta mitt lilla uppehåll, men som ni förstår så har lönen kommit in och jag har haft fullt upp! ;)

Den stora dagen va i fredags, då va det jobb hela dagen och jag bara väntade på att få sluta för att kunna spendera lite pengar.

Det blev nordstan med J.

Sen for vi till hem till mig, käkade pizza, spela spel och tjöta en massa skit.

J tog ett skumbad och jag tittade på från toalettstolen.

Sen skulle vi kolla på en rysare, men den va så jävla seg och dålig så vi stängde av och gick och la oss istället.

Sen steg vi upp tidigt på lördag morgon för att bege oss ut på nya äventyr!

Först blev det Rusta, där handla jag massa tvättmedel och sån skit, så slipper jag handla det på några månader.

Sen åkte vi till Freeport i Kungsbacka, mysigt stället, är hitta jag jeans för billiga pengar :D

Sen for vi vidare till Partille, Allum. Hitta jag nåt där? Hm, minns inte.

Men det va iaf en vääldigt rolig dag, mycket flängande, och sånt gillar vi ju!

Sen åkte vi till Hisingen och käka kina för att sen åka hem till mig igen på en kaffe och lasta av allt.

Sen åkte J hem, och jag myste med min darling.

Söndag sov vi länge. Jag älskar att vakna upp brevid honom.

Jag gick upp och stekte pannkakor medans han låg och sov, väckte honom. Han blev nog glad. Jag gillar att överraska.


Nu är jag leeediig!

Finns inget att göra på jobbet så jag tog ledigt ons-tors och på fredag är vi betalt lediga :D Wihoo!

Idag ska jag stäääda, det behövs!

Sen leka med J.

Imorgon bär det av till Falköping, ska på mitt sista tandläkarbesök där (burrr). Lite skraj är jag, för jag vet att tandläkaren jag har där är så himla hårdhänt. Men jag är tuff, hell yeah ;)


Näh, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen städa!


See ya homies!

 
 
Jossan

Jossan

29 oktober 2008 09:56

Här är jag! Det är min blogg du har letat så länge efter!

http://adiemus.blogg.se

Kom in i värmen! Stjärtvärmen!

http://adiemus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 2 oktober 2009 01:30

Ja, gott folk, idag hämtade jag nycklarna imorgon börjar jag smått att flytta över mitt pick och pack! Ska gå upp i ottan och fixa det sista här, sen ska jag till nya lyan och lämna lite smått och gott för att sedan åka till centralstationen och mö...

Av Emilia - 30 september 2009 01:34

Åh, det är så himla kallt ute! Drömde att det snöade i natt, skulle ju inte förvåna mig om det va helt vitt ute imorgon när jag vaknar. Att rucka på årstiderna är ju ingen nyhet direkt och det är dunderkallt ute, en sekund efter att jag satt fote...

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt! Lika förvånad blir man varje gång.. - Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den? Men det tar sig.. ...

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft! Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!   Igår va en trevlig kväll,...

Av Emilia - 25 september 2009 20:22

Ett skavsår, svidande, kliande, det gör ont när det stöts emot. Tar man inte hand om det och låter det ta sin tid att läka, trampas det upp gång på gång. Använd ett plåster. Nej, låt det andas, få läka fritt och få luft. Du känner det inte nä...

Ovido - Quiz & Flashcards