Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Emilia - 13 augusti 2008 20:11

Igår satt jag sjuk och skrev ett helt inlägg om min förkyldning, sjuk. Men självklart så råkade jag trycka bort det så att hela inlägget försvann! Då blev jag arg och gick och la mig.


Nåväl, idag är ingen bättre dag, snarare sämre.

Igår klarade jag mig igenom hela dagen på jobbet. Efter jobbet tog jag mig till apoteket för att handla servetter och halstabletter och handla soppa i närmaste mataffär.

Tittade på that 70's show och sen gick jag och la mig, ställde klockan på 20.00 för att orka upp diska innan Big Shots börja. Vakna 21.07, och flög upp ur sängen. Missat 7 min! haha.

Åhå vilken bra och spännande serie det är!

 Sedan skulle jag försöka att sova, men hade ont i hela kroppen och frös lika mycket som om jag hade legat ute naken på ett isflak.

Tre täcken, sen somna jag efter många om och men.


Idag vaknade jag och tyckte, "jo men jag mår nog tillräckligt bra för att gå till jobbet". Mhm, nej.

Jag fick en riktig feberattack på bussen, ville bara lägga mig. M-L fläktade mig med sin tidning och tillslut va vi framme vid jobbet.

Jag visste att jag hade en del att göra. Jag klarade det, sen efter första rasten, gick det utför. Kl 10.15 fick jag gå hem.

Så idag har jag legat hemma med feber och sovit hela dagen. När jag vaknade och orkade flytta mig till soffan, så börjar det åska.

 Jag är livrädd för den! Men som tur va så varade det inte länge.


Servettpaket efter servettpaket tar slut, kopp efter kopp. Hur ska jag orka diska, när jag knappt orkar gå till köket?


På fredag kommer J hem!!!! Åh, vad jag har saknat henne!

Hoppas på att jag är frisk då =)

Jag ska vara hemma från jobbet imorgon och vila, annars lär jag ju aldrig bli frisk..

Jag köpte en tidning idag och fick med en film, en dramakomedi som heter "Junebug", inget jag hört talas om men jag tror att dramakomedi är det bästa att kolla på när man är sjuk.

Snart blir det väl dags att sätta på den =)


Hoppas min käre pojkvän kan komma och ta hand om mig imorgon!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards