Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Emilia - 21 augusti 2008 18:52

Okej..


Igår va jag och D på stan och tog några öl på rockbaren, det va trubadurer som sjöng covers. Det va roligt =)

Kom hem runt 00.30, hamnade väl i säng runt 1.00-1.30

Vaknade 5.20 Då ska jag vara färdig att gå till bussen för att åka till jobbet!

M-L ringde, hon skulle berätta att hon försovit sig och va mitt uppe i paniken. Jag hade somnat med mobilen i handen (vilket va tur då!).

Så det va bara att hoppa upp ur sängen och göra sig snabbt redo.

Fick ta en senare buss än vanligt och kom 2 min sent till jobbet, OH MY GOD! Haha.

Jag va trött som ett as på jobbet och ville bara lägga mig ner på golvet och sooova!

Passet fram till första rasten va rena rama helvetet.

Men sen började min kropp att vakna till liv mer och mer, tillslut blev det en helt okej dag på jobbet..

Dock att man va lite borta i huvudet, men ja, det bjuder jag på ;)


Nu är jag seg och trött, blir till att ta en dusch snart.

Kanske en prommis med M-L.

Laga mat va det också ja..  fy fan vad tråkigt.

Men vet ni vad?!

Imorgon är det freedaag! Weeii!

Heeelg!

Lördag är det frisstid, hihi, vad roligt!


Det har hänt lite på Mr A-fronten. Vill inte skriva om det än.

Jag är lite kluven eller vad man ska säga.


En till grej!

Min kära syster har lagt ut en annons om att hon och jag letar lägenhet här i Göteborg!

Åh, såå roligt!

Hoppas,hoppas,hoppas!


Tack och hej leverpastej

Av Emilia - 21 augusti 2008 17:08

Jag blir ta mej fan galen!

Här har jag ännu en gång suttit och skrivit ett helt inlägg och ska precis avsluta det... då jag trycker på nån jävla tangentjävel som tryckte bort allt!


Näe, jag orkar inte skriva mer just nu.


Arg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards