Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Emilia - 19 augusti 2008 21:56

Ahh..

Måste dela med mig.. Look at him!


Snyggve just nu;
Pharrell Williams

Yummy!



Av Emilia - 19 augusti 2008 18:13

Jobbet va helt okej, får börja lära mig nya saker och rotera lite mer, känns bra! Det va på tiden vill jag lova..


Idag är det tisdag och kl 21 kommer Big Shots på 5:an.

Detta är min supertisdag, ska laga mat och äta lite snacks. Det är okej för det är tisdag. Ensam. Yeah.


Jag fick en klipptid på lördag kl 11! Fan va skööönt!


Annars... nothing new.

Av Emilia - 19 augusti 2008 04:55

Fan också.. jag gick upp tidigare i onödan.

Hade lagt mig igår med lite halvfuktigt hår, så jag gick upp lite tidigare (20 min) för att jag skulle platta det. Även fast jag har plattat det, fixat lunch, sminkat mig, allting, så ligger jag 20 min före. Och ingenting att göra.


Det ska bli intressant att se hur jag klarar jobbet idag.

Jag har knappt inte sovit nånting i natt. Jag har legat halvvaken hela natten. Drömt massa konstiga saker. Drömt om saker jag inte vill drömma om (Mr A). Vridit och vändit på mig. Hostat, vaknat, suckat, somnat 5 min, samma sak igen. Jag känner mig pigg, men vi får väl se hur det blir senare.


Jag tror jag ska ringa frisören på lunchen och fråga om de har några tider i veckan. Jag måste ju göra nåt för att uppmuntra mig själv, varför inte då bli lite fräschare och lite snyggare?

Toppa och klippa lite, lite nya slingor så jag blir ännu ljusare!

Hihi, hoppas, hoppas!


Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig ytterkläderna.

Önska mig lycka till!

Av Emilia - 19 augusti 2008 00:02

Jag har raderat bilder och sms ur mobilen.

Det tog emot.

Annars vet jag att jag kommer titta på bilderna och läsa sms:en. Av nån anledning gör man ju det för att plåga sig själv.

Men nu finns dom inte mer.

Nu är det bara att se till att få tillbaka grejerna och ge tillbaka hans.

Sen är det mycket lättare att bara byta kapitel.


Usch, det ska bli jobbigt att gå till jobbet imorgon.

Bara jag inte börjar gråta där.

Jag får inte.


Nu ska jag föna håret och gå och lägga mig och lyssna på Lisa Ekdahl och läsa en tidning.

Försöka sova...


God Natt och sov sött mina tappra soldater!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards