Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Emilia - 14 augusti 2008 18:41

Jag mår skit, skit, skit, skit.

Det enda jag gjort idag är att ligga i sängen, försökt att andas. Gråtit och hostat.

Den där varma koppen som va lovad verkar blivit olovad. Jag är så trött på detta nu. Här ligger jag vrålsjuk (funderar till och med på om jag har luninflammation) och behöver dig mest av allt. Men nä då, skit i det då.

Tack för att du får mig att känna mig väldigt viktig och omtyckt.

This sucks.

Kollar just nu på Fraiser men jag är inte på humör för varken tv eller kul.

Jag vill bara att nån ska ta hand om mig.

:(

Av Emilia - 14 augusti 2008 12:51

Suck.. Ska jag aldrig bli bättre?

Hela kvällen igår låg jag nerbäddad på soffan och ägnade större delen av min tid med att försöka andas. Hela halsen va tjock och det visslade för varje andetag jag tog.

Ringde min käre man och grät en skvätt. Han lovade att han skulle komma med varma koppen idag. Man är bra ynklig när man har feber alltså.


Idag ligger jag fortfarande i sängen eller i soffan.

Det visslar fortfarande när jag andas men inte lika illa som det va igår, idag gråter jag inte, hehe.

Jag fryser, svettas, fryser, svettas. Usch, jag avskyr att ha feber, man är så hjälplös! Ingenting orkar man göra.. gå på toa kanske, eller ja det måste man ju orka, annars hade det väl inte varit vidare trevligt att ligga kvar i sängen. Haha, där flög visst tankarna ut i intet :P


Men! Jag har faktiskt tagit en stor del av min ork när alvedonen hade kickat in till att diska... hälften iaf! Good Girl!


Jag kan inte röka! Så fort jag försöker ett bloss som ens liknar ett halsbloss hostar jag järnet och det känns som om lungorna ska sprängas där inne!

Men det är väl bra, tänker säkert ni.

Neh det är det inte alls, för jag vill ha nikotin jag vill sitta och njuta av en cigg i fönstret och inte ha feber, inte hosta som en idiot.

JAG VILL VARA FRISK!!


Åhhh... jag kommer säkert missa hela Gbg-kalaset (eller kulturkalaset) som äger rum nu... Bara för att man ska gå och vara sjuk och inte kunna röka.

Bajs.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards