Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Emilia - 31 augusti 2008 21:36

Ojoj, vilken dag det va igår alltså..


Morgonen.. Jag gick upp kl 9, helt i onödan. Jag skulle åkt till stan, men nej, stood up. Räddaren i nöden; J.

Vi åkte istället till Backaplan och shoppade först på systemet, bäst att ta det tråkiga först. Sedan blev det skoaffär efter skoaffär!

4 par blev det allt som allt, och jag va jättenöjd och jätteglad!

Efter det var det bara att åka hem och göra sig iordning, för jag skulle ut till Åby till D:s kompis.

Stressade iväg till spårvagnen.

Väl i Åby va det trevligt I guess. Sen blev det utgång, inte vad jag ville egentligen men jaja det blev det iaf. INTE KUL.

Tog taxi hem och började leta efter nycklarna... borta. Insåg då att jag hade glömt dom hemma innan jag gick då jag stressade iväg till spårvagnen.

Fan.

Ringa allt och alla. Ingen hjälp. Blev sittandes ledsen med en granne på trappan utanför. Han hjäpte mig med taxi. Tog mig tillbaka till stan. Tillbaka till Åby. Gah.

Jag ska säga er att jag inte sugen på en enda fest mer.. efter allt förra helgen, och nu detta. Katastrof.


Fick sova på en skön soffa i köket. Hade ätit choklad och när jag vaknade såg jag att det va nåt brunt och kletigt på mig och soffan. Bajs tänkte jag.

Men just det, choklad. Haha, varför tänkte jag bajs?


Så jag har varit i stan och fikat med T och sen fick jag se hennes lägenhet.

Mycket fin.


Nu blev jag trött.. ska nog lägga mig.


Tack till er som finns där, ni vet vilka ni är, love you guys!

I'll promise to be there for you..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards