Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Emilia - 17 augusti 2008 16:07

Jag är så arg!

Här har jag gått och varit orolig i 4 fucking dar!

Trott att det hänt honom nånting!

Ser då att han i natt varit inloggad på en sida på internet.

Han bara skiter i att svara med andra ord!

Så nu har jag skickat ett sms till honom att han kan skita i att svara när jag ringer men han kan fan inte skita i att lämna tillbaka mina grejer.

Han har min dator och skit!

You better return them today!

Fy fan! Jag är så ARG!


No excuses this time baby!



Av Emilia - 17 augusti 2008 11:56

Igår hade jag och J en heldag, det va länge sen, riktigt kul!

Först så åkte vi och käka på ett kina-ställe. Mums! ( jag har ju under de två senaste dagarna bara ätit fil och flingor typ)

Sedan bar vi oss iväg till Ica-Maxi i Torslanda och gick runt där inne i en timma iaf skulle jag tro!

 Sen åkte vi hemåt, och när vi promenerar från parkeringer till vår ingång hör av en mörk snuskig mansröst "-Oh my god! Mmm" och tittar på oss.

Det va våran granne som bor mitt emot.

"-Jaja" tänkte vi och knatade vidare.


Hemma plocka vi iordning och sen skulle vi bära oss av till S och hämta J:s packning. Mycket tunga grejer!

S:s mamma hade följt med till Sverige och kunde då förståss ingen svenska eller engelska. Vilket genast blev svårt för mig när jag blev ensam med henne för en stund.

Jag förstod inte ett enda ord.. jag satt med och nicka och log eller försökte visa på något sätt att jag inte förstod. J kom efter en stund tillbaka och kunde iaf mer av språket. Hans mamma verkar iaf vara en mycket gullig kvinna får jag säga! =)


Efter att vi hämtat packningen visade J mig allting hon köpt och det va mycket skor och kläder! (Jag vill också åka utomlands!!)

Sen knäckte vi vars sin bärs och gick in i köket för att ta en cigg. Vem står inte i sitt köksfönster mitt emot och glor då?!

- Jo grannen!

(Jag har som ni vet hosta och det hörs ju ganska väl.)

Så står han där och hostar och skålar med en öl mot oss.

Vi ignorera honom.

Han fortsätter att stå där i fönstret och vinka.

Sen börjar han gömma sig lite och typ "smyger" på oss bakom ett skåp han har.

Vi tyckte det va lite äckligt så vi gick in ut ur köket och satte oss och tjöta en stund. Då kom vi på att vi ville ju ha ölkorv!


J går in i köket och fixar. Jag undra om han va kvar.

- Nej... eller jo!

Då har han alltså satt sig i vardagsrummet, i mörkret, i en soffa (så att han ser ut ur fönstret) och tittar på oss och vinkar.

Fort ut ur köket. Vi släcker.

Vi går sen tillbaka efter en stund för att se om han sitter kvar.

Nej. Skönt tänkte vi. Kanske han la ner.

- Men nej!

Då står han ute på sin balkong och typ dansar och tittar mot vårat fönster.

Creepy!


Sen iaf så släckte köket och satte oss i soffan och spelade trivial pursuit musik. Det va roligt! J vann med 2 poäng. (Med mycket av min hjälp ;) )


Sen blev vi trötta och gick och la oss.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards