Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Emilia - 23 augusti 2008 14:30

Whohooo!


Igår va vi ute jag och M-L, det va kul, blev lite fullare än jag tänkt mig. Men aja, man lever bara en gång! ;)

Jag åkte på en RIKTIG idiot!

Från ingenstans börjar kalla mig fula och elaka saker och säger att jag är en världelös människa och bla bla bla. Vägrade att ge sig.

Och full som man va (jättefull) så kan man ju inte bara skita i det och gå därifrån, nej. Jag blev arg och sa divierse saker tillbaka.

Det hela slutade med att jag spotta på honom, han spotta mig i ansiktet och sen slängde jag en öl i ansiktet på honom.

Haha, jisses.


Idag har jag varit hos frisören!

Jag är jättenöjd! Blondie blev jag

(Bilder kommer senare, måste fräscha till mig jue ;) )


Idag blir det utgång igen.. hoppas på att det blir en lite lugnare kväll.. eller iaf en lite mer gladare!


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa solo och äta jorsnötsringar.

Kolla lite på Bert också, det är ju skitkul!


Pusspuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards