Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Emilia - 28 augusti 2008 22:29

Idag har det varit helt okej på jobbet faktiskt, känt mig glad =)


Efter jobbet åkte jag och J till stan för att kolla efter skor.

Hitta ett par fina, men de fanns inte i min storlek.. typiskt.

Jag köpte mig en lång skjorta iaf, svart. Mycket fin.

Köpte en present också, hoppas den blir bra, jag som letat så och nu gillade jag den och tror den passar! Det återstår att se imorgon :D


Har nu suttit på Ikeas hemsida för att kolla på soffor, hitta en fin bäddsoffa jag vill ha, och en byrå och lampa och lite annat smått och gått.

Som tur va la jag ju undan pengar av min förra fetinglön. Bra gjort Emilia!


Denna helgen kommer nog bli lugn.. imorgon ska jag bara vara hemma, kolla på film och mysa. Orka nåt annat.

Efter förra helgen känns inte alkoholen särskilt lockande faktiskt. Kanske tar jag lite öl på lördag, men ingen utgång. Trött på det. Händer ju iaf aldrig nåt nytt eller nåt särskilt kul, same shit.


Jaja, nu ska jag lägga mig tror jag.

Sista dagen denna veckan imorgon, fan va fort det går alltså..


God Natt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards