Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Emilia - 16 augusti 2008 12:24

Good morning people!

Oh, alla dessa känslor jag har nu. Alldeles för många för att ens få plats inuti mig. Känns som att jag mer eller mindre sprängs snart.


Igår kväll gick jag hem till M-L och vi fixade iordning oss för att checka läget på stan. Det blev några drinkar sedan fnissiga in mot stan.

Träffade nåt fyllo på spårvagnen som absolut skulle ha med oss och festa ihop med hans kompisar. Men nej tack.

Vi sa snällt att nej, vi vill inte, du får gå själv. Och så va vi av med honom efter några "varför det?"

Sedan strosa vi runt lite, satt i en park i smyg som två fjortisar jag drog i oss ett par öl.

Sen hamna vi på diamond dogs, träffade några puckon och några trevliga :)

Kvällen på diamond avslutades med de trevliga grabbarna!

Sen gick jag lite i förväg för jag skulle hem och hålla dörren olåst åt kära J som skulle komma HEM!


Vi satt uppe till 6.30 och prata om allt och vi bytte presenter och jag fick se bilder och så, jätteroligt.

Ojojoj, vad brun hon hade blivit, smal (inte för att hon inte va det innan men), med andra ord JUST GORGEUOS!

Jag fick en jättefiiiin väska hihihi! Kommer bilder på den sen =)


Jag orkar inte ens ta upp den där mannen.


Bilder från igår kommer senare..


See you later homies ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards