Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Emilia - 15 augusti 2008 18:44

Tillbaka.

Inga glada miner här inte.

Men ska väl antagligen in till centrum och kolla läget.

Skickade ett sms till honom.

Hoppas på ett svar.

Det gör ont i mig.

Jag vill inte.

Varför?

Den mannen är väldigt svår att förstå.

Och jag är nog inte tillräckligt stark för att försöka.

Jag är jättenere.

Suck.

Yeah yeah, finns inte så mycket jag kan kan göra just nu mer än att vänta.

Vänta, vänta, vänta.

I'm sick of waiting...

But hey! "patiently waiting" Hell yeah that's me allright..


GAHHH!

Alltid ska det va nåt!


I'm sad..

Av Emilia - 15 augusti 2008 16:36

Har precis gjort mig färdig för att ta mig ut ur lägenheten en sväng.. då jag drabbas av ett värme slag, svettas som fan, andas smått, det är bara att sätta sig ner och andas lugnt.

Ja, det som är tanken med att ta sig ut är ju att åka till apoteket som sagt, och så ska jag köpa en liten present till J då hon kommer hem!

Vet inte riktigt vad jag ska köpa men jag har en funderare iaf.


Och den där karln...! Åh, jag är så arg. Nej. Jag orkar inte ens va arg.

Jag är så besviken. Helt nere. Men hoppas på att lite frisk luft ihop med en vän ska få en på bättre tankar. Helst av allt vill jag bara lämna telefonen hemma, men det går inte om J hör av sig.


Jag vet vad några av er där ute tycker.. "skit i honom".

Suck. Om det ändå vore så enkelt..


Nu kom jag på en sak, hehe, jag har kunnat röka en cigarett idag! :D


Nä, nu ska jag ringa M-L och skita i allt vad dystra miner heter!

Fuc* this shit!

Av Emilia - 15 augusti 2008 11:44

Jahapp.. igår totalslocknade jag på soffan, sittandes. Men jag sov mycket bättre än jag gjort de senaste nätterna. Har nog ingen feber idag tror jag.

Hostar gör jag, men det känns inte alls lika jobbigt.

Måste till min vän apoteket och shoppa loss lite känner jag, lite slemlösande medel och sånt som man kan behöva en fredag ;)


Men även om jag mår bättre idag, så mår inte mitt lilla hjärta bättre där inne, inte ett ljud från Mr A. Fattar ingenting. Sure, ni som vet hur det fungerar mellan oss, but this?

When I need you the most you're not here.

Besviken. Ledsen. Tom.


Ska bli väldigt intressant att höra vilken ursäkten är denna gången!


Nånting som gör mig glad idag är... *trumvirvel*

- J KOMMER HEM!! <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards