Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Emilia - 27 augusti 2008 19:55

God kväll

Shit.. fan va jag har varit trött idag.. heeela dagen på jobbet, fick jag vänta på material mer än 10 min så satt jag och "nicka" .

Jobbigt som fan.

Så nu när jag kom hem från jobbet, så käka jag lite mellanmål och sen ner i sängen och vakna nu.. fortfarande helt trött, känns som om jag har bomull i huvudet och fattar ingenting.


Igår va ju jag och M-L på stan.. Fan va sur jag va.

Hitta iiingenting! Allt va fult!

Så jag va skitsur och muttrade mest hela tiden..

Sen 10 min innan stängningsdags så köpte jag en parfym.

"Van Gils - Aura". Mmmm.

 Så lite gladare va jag iaf. Lite.


Imorgon vill jag gå och kolla efter en ett par snygga stövlar och en jacka.

Jag vet inte riktigt vad det är jag är ute efter när det gäller jackan.. men jag vill ha ett par kilklack-stövlar. Helst svarta.

Aja, det återstår att se.

Nu ska jag byta lite kläder för jag ska åka och handla lite om en stund.


 Puss å kram vi ses på staaan!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards