Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emilia - 10 september 2009 22:42

Klockan ringer kl 04.00, då är det egentligen dags att skutta ur sängen och hoppa in i dushen.. idag funkade det inte riktigt som det skulle..

Klockan ringde, jag steg upp.. tryckte av larmet och tänkte;

- Jag ska bara lägga mig ner i 10 min, behöver inte sätta larmet igen..

Vaknade och tänkte, fan va gött, helt utvilad och klockan har inte ens ringt! (minns inte att jag varit uppe)

Kollar på klockan, 06.15

- SHIIT!

Jag börjar 06.30

Ringer lagledaren,

- Ahh, jag vaknade nyss, jag har försovit mig!

Det va lugnt.

Kom till jobbet 08.20 jävla kollektivtraffik som tar hundra år att förflytta sig från det ena till det andra med byten och skit.. Jaja, det va ju inga sura miner på jobbet iaf som tur va!

Sånt händer oss alla förr eller senare..


Imorgon ska jag och Miss J gå och kolla på en lägenhet.. Har fortfarande inte hört nåt från dom andra så lika bra att börja om.. Hoppas jag gillar den och att han gillar mig :)


Förövrigt har det varit en ganska tråkig dag, som vanligt.. Nothing new, nothing special, same old, same old..


Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards